زمانی که در مدرسه هستید، عادی است که هر روز ساعت‌ها را به مطالعه و انجام تکالیف اختصاص دهید. این بخشی از برنامه روزانه شماست که بر سایر جنبه های زندگی شما اولویت دارد. هنگامی که فارغ التحصیل شدید، شغلی تمام وقت به دست آوردید و در نهایت خانواده تشکیل دادید، با این حال، یادگیری به سمت عقب می رود.گذشته کامل انگلیسی

پس چگونه از شما انتظار می رود زمانی را برای مطالعه و یادگیری زبان پیدا کنید؟ و برای رسیدن به اهداف روزانه چقدر زمان برای مطالعه نیاز دارید؟

دقیقاً مانند این سؤال که چه زمانی از روز برای یادگیری بهتر است، چقدر زمان باید برای یادگیری صرف کنید تا حد زیادی به نیازهای شما بستگی دارد. اگر وقت و انگیزه دارید، می‌توانید هر روز ساعت‌ها و ساعت‌ها را صرف مطالعه کنید، اما پس از یک نقطه خاص، ممکن است حفظ اطلاعات را متوقف کنید.

برای افرادی که از قبل برنامه ای فشرده دارند، چند دقیقه در روز می تواند به همان اندازه موثر باشد. چرا؟ همه چیز به روشی به نام «آموزش خرد» ختم می شود.

قدرت یادگیری خرد

محققان کنفرانس اروپایی هوش محیطی، «آموزش خرد» را به عنوان یک تکنیک آموزش الکترونیکی توصیف می‌کنند که در آن «یک کار یادگیری دشوار به یک سری تعاملات یادگیری بسیار سریع تقسیم می‌شود، که در طول زمان توزیع می‌شوند». به عبارت دیگر، اطلاعات در فواصل زمانی معین در فواصل زمانی منظم و در فواصل زمانی کوتاه و قابل مدیریت ارائه می شود. به طور کلی، یادگیری خرد به شکل آزمون‌های آنلاین، مقالات کوتاه یا تمرین‌های یادگیری مبتنی بر اپلیکیشن مانند تطبیق یک کلمه خارجی با ترجمه آن است. برای اینکه یک فعالیت خرد در نظر گرفته شود، تنها باید بین 5 تا 15 دقیقه تکمیل شود.

یادگیری خرد هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید است، بنابراین داده های تجربی زیادی در مورد اثربخشی آن وجود ندارد. با این حال، تعدادی از شرکت‌های آموزش الکترونیکی مقالاتی را در مورد مزایای یادگیری در بخش‌های کوچک نوشته‌اند.

نظریه نیم ساعت

کارشناسان دیگر می گویند 30 دقیقه بهترین زمان برای صرف در روز برای یادگیری چیزهای جدید است. زوئه بی، استراتژیست و مربی زندگی، "نظریه نیم ساعت" را ارائه کرد.

Zoë B می نویسد: "ایده کلی این است که شما هر روز یک کار کوچک را به مدت نیم ساعت انجام دهید، و سپس با گذشت زمان، به تدریج پیشرفت می کنید."

یادگیری زبان شباهت های زیادی به یادگیری نواختن یک ساز دارد و بسیاری از معلمان موسیقی توصیه می کنند حدود 30 دقیقه در روز تمرین کنید. دوره‌های کوتاه‌تر یادگیری، امتیاز اضافه‌تری را به همراه دارد که باعث می‌شود بیشتر به آن پایبند باشید و یک برنامه ثابت داشته باشید.اپلیکیشن زبان انگلیسی

خط پایین

هر درس زبان Babbel تقریباً 10 تا 15 دقیقه طول می کشد، بنابراین پرداختن به چند درس روزانه شما را در مسیر درستی برای مهارت زبان قرار می دهد.

نتیجه نهایی:

چه پنج دقیقه یا دو ساعت باشد، استراتژی یادگیری را انتخاب کنید که با برنامه روزانه شما مطابقت داشته باشد و در واقع متعهد به دنبال کردن آن باشید.