کار در خانه، که مختصراً با عنوان WFH نامیده می شود، بسیار رایج شده است و با توجه به همه گیری کرونا، ماه ها یا سال های بیشتری ادامه خواهد داشت. همه به کار در خانه عادت ندارند یا با آن آشنا نیستند. برای بسیاری از متخصصان، این روند کار در خانه ناآشنا است.روش جلوگیری از هک وای فای کامپیوتر

کار در خانه ممکن است برای افرادی که در محل کار یا در هر حرفه دیگری مشغول به کار هستند، عجیب به نظر برسد. اما برای حرفه ‌ای‌ های نرم‌ افزار، WFH به لطف لپ‌تاپ ‌هایی که با استفاده از آنها همه کار انجام، اجرا و تحویل داده می‌شود، آسان‌تر است.

۱. از یک مسواک قدیمی برای تمیز کردن اطراف فن و شکاف بین کلیدهای کیبورد استفاده کنید.

می توانید از یک مسواک قدیمی یا برس کوچک استفاده کنید تا گرد و غبار یا خرده های انباشته شده در شکاف بین صفحه کلید و قسمت اگزوز فن را به آرامی تمیز کنید.

۲. سعی کنید لپ تاپ را روی یک سطح صاف و تمیز نگه دارید. از لپ تاپ خود روی تخت استفاده نکنید.

لپ تاپ خود را برای مدت طولانی روی یک سطح ناهموار مانند بالش، تخت یا روی پای خود قرار دهید که جریان هوا را مسدود کرده و باعث گرم شدن بیش از حد آن می شود. هنگامی که از لپ تاپ خود به این شکل استفاده می کنید، ممکن است متوجه گرم شدن لپ تاپ خود شوید.

۳. برای تمیز کردن فایل های داخلی و موقت از دیسک پاک کننده استفاده کنید.

از پاک کردن دیسک برای حذف منظم همه فایل های موقت و ناخواسته استفاده کنید و از Windows Defender برای ردیابی رایانه خود از برنامه های ناخواسته نصب شده در طول عملیات مختلف استفاده کنید.ماساژ گردن

همچنین ممکن است بخواهید هر 3 ماه یکبار یکپارچه سازی دیسک را انجام دهید.