همین اشتباه را نکنید

اگر خوش شانس باشید، روزی پیر خواهید شد. و وقتی پیر و ثروتمند شدی، برگرد و از ما تشکر کن.

بنابراین می دانیم که سرمایه گذاری مهم است، اما در چه چیزی باید سرمایه گذاری کنیم؟

ساده ترین سرمایه گذاری که می توانید انجام دهید در صندوق های شاخص کم هزینه است (این بچه ها بهتر از ما توضیح می دهند).کسب درآمد آنلاین با برنامه نویسی

اما هر سبد سرمایه گذاری باید دارای چیزی باشد که به آن تنوع می گویند. بنابراین در حالی که ممکن است فکر کنید این ایده خوبی است که تمام پول خود را برای سهام تسلا خرج کنید، ممکن است خوش شانس باشید، اما ممکن است همه چیز را از دست بدهید.

تنوع اجازه می دهد تا نرخ بازدهی ثابت تری داشته باشد. باز هم، شما در طول زمان در حال ساختن هستید، بنابراین نیازی به دستاوردهای بزرگ ندارید. فقط رشد ثابت

سهام یک سرمایه گذاری رایج است. اوراق قرضه نیز سرمایه گذاری ایمن هستند.

سرمایه گذاری رایج دیگری که احتمالاً درباره آن زیاد شنیده اید، اما ممکن است ندانید چگونه شروع کنید، املاک و مستغلات است.

مطمئناً، ما می دانیم که هزینه های ملک هر سال افزایش می یابد. اما اگر 600 هزار دلار برای خرج کردن نداشته باشید چه کار می کنید؟

DiversyFund به شما این امکان را می دهد که در مجموعه ای از ساختمان های آپارتمانی کاملاً مدیریت شده بدون صرف مبلغ هنگفت سرمایه گذاری کنید. شما می توانید حداقل 500 دلار در چیزی که REIT یا تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات نامیده می شود، سرمایه گذاری کنید.

DiversyFund سرمایه گذاری شما را با دیگران برای خرید ملک در سراسر کشور تجمیع می کند. صندوق فعلی آنها مبتنی بر مدت است، بنابراین سرمایه گذاری شما هر پنج سال یکبار افزایش می یابد.

هر چند یک نقطه ضعف وجود دارد. هنگامی که در پروژه ای سرمایه گذاری کردید، تا زمانی که صندوق به سررسید نرسد و DiversyFund شروع به فروش املاک نکند، نمی توانید پول خود را جابجا کنید.مهارت برتر جهت کسب درآمد

به عنوان بخشی از یک سبد بزرگتر، DiversyFund یک راه آسان و غیرفعال برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سطح سازمانی در حال حاضر ارائه می دهد، چیزی که اکثر سرمایه گذاران عادی هرگز این گزینه را نداشته اند.